it's about anything. too many to mention...

Monday, January 19, 2015

Tak boleh gemuk, Mulan Jameela makan suami orang

Kulinari adalah sebuah aktiviti mencuba-cuba makanan di berbagai tempat berbeza yang kini tengah ramai dilakukan banyak orang. Hal itu ternyata juga digilai oleh sederet selebriti, seperti penyanyi cantik Mulan Jameela contohnya. 

 Dalam updatenya yang terbaru, ibu kepada Safeea itu mengungkapkan jika dirinya kini tengah berada di Bandung. Tak cuma itu saja, beliau juga menyapa para peminat di saat sarapan pagi, meskipun semalam sebelumnya sempat makan sampai 7 kali! 

 Entah benar atau tidak, tapi pengambilan makan Mulan di atas boleh dikatakan cukup ekstrim, apalagi untuk seorang wanita yang biasanya takut tubuhnya menggemuk setelah banyak makan. 

 Istimewanya, isteri Ahmad Dhani itu tetap sukses menjaga keseksian tubuhnya terlepas pengambilan makan gila-gilaannya. Hal itu tentu mengundang banyak tanya dari peminat yang iri dan ingin mengetahui resepinya. 

 Alih alih Mulan, pertanyaan dari user di atas dijawab oleh peminat lain yang nampaknya haters kepada pelantun lagu Wonder Woman itu. Sudah boleh dijangka, jawaban itu sangat pedas dan menusuk relung hati.

0 comments: