it's about anything. too many to mention...

Monday, May 24, 2010

baby shower, wulan guritno bak queen elizabeth


usia tujuh bulan kandungan rupanya dijadikan sebagai keraian suka cita. setelah pengajian yang beberapa waktu diadakan wulan guritno, petang semalam, giliran acara baby shower diadakan di venue capital residence, BBQ, kawasan SCBD, jakarta.

jika dilihat dari nama acara maka dapat diertikan memandikan bayi. namun kenyataannya berbeza. pada acara ini nuansa inggeris sengaja dicipta termasuk pakaian yang dikenakan wulan dan suaminya, adilla dimitri. ibu satu anak dari hasil perkahwinan pertama ini memakai pakaian bak ratu UK, sementara dilla sebagai raja. tak ketinggal dua penjaga kerajaan dan dua pelayan kerajaan.

bak ratu UK sungguh, wulan dan dilla melambai2kan tangan ke arah undangan dan keluarga terdekatnya, bak rakyat UK, dengan senyum terus mengembang. dalam sambutannya, wulan mengaku tak menyangka acara ini dapat berlangsung lancar dan memberikan penghargaan kepada orang2 yang dicintai.

selain beramah mesra, pada acara tersebut juga diadakan beberapa permainan antaranya memakai diaper untuk bayi dan membuat susu. winky wiryawan dan isterinya kenes sempat turut menjadi peserta dan memenangi permainan. sedangkan reni sutiyoso kalah kepada pesaingnya dalam permainan membuat susu.


0 comments: