it's about anything. too many to mention...

Thursday, May 13, 2010

jessica biel masuk senarai pemain 'vivaldi'

walau perbincangan masih belum berakhir namun kemungkinan besar jessica biel akan jadi salah seorang penyokong filem yang akan mengungkap kisah hidup antonio vivaldi, komposer besar pencipta the four seasons. nanti filem ini akan lebih fokus pada kisah asmara antara komposer ini dengan seorang penyanyi bernama anna tessieri giro.

setakat ini tersebar spekulasi yang hubungan antonio vivaldi dengan anna inilah yang menjadi alasan terciptanya the four seasons walau vivaldi selalu menyangkal hubungannya dengan anna. tapi sebelum perbincangan ini berakhir, kita hanya boleh puas menikmati lakonan jessica biel dalam filem the a-team dan nailed yang sudah dijadualkan tayang tahun ini.

memang belum banyak maklumat yang tersebar tentang filem vivaldi ini selain maklumat bahawa filem ini akan diarahkan oleh patricia riggen dan bahawa luke evans juga sudah dipastikan akan berlakon dalam filem ini. kalau luke evans dipastikan akan berlakon sebagai antonio vivaldi makan kemungkinan besar jessica biel akan dipadan sebagai anna tessieri giro.

Jessica Biel Pictures, Images and Photos

0 comments: