it's about anything. too many to mention...

Monday, May 17, 2010

sherina berlakon filem lagi!

sherina yang dikenali tomboy di masa kecilnya, yang jaguh nyanyi dan berlakon bakal diulang kembali. kali ini, bekas penyanyi cilik yang pernah membintangi filem laris petualangan sherina tersebut merancang bakal berlakon filem lagi. seumur hidupnya, filem ini akan jadi filem kedua.

yang pasti, tambah sherina, genre filem ini berkaitan muzikal. alasannya, beliau memang mengaku bukan seorang pelakon yang sebenarnya. yang penting beliau merasa ingin berkarya dalam kedua2 bidang yang berbeza tersebut.

ditanya mengenai bila rancangan filem ini bakal dilancarkan, penyanyi geregetan ini belum boleh memberikan kepastian. beliau belum boleh bercakap banyak kerana belum ada izin dari production house yang membikin filem ini.

diakui sherina, sudah banyak tawaran berlakon filem yang singgah kepadanya. namun belum ada satu diterimanya, hingga akhirnya filem terakhir ini yang benar2 menarik perhatian kerana dinilai istimewa dan teruja banget.

lantas, kalau nanti ada tawaran filem lagi, apakah sherina rela meninggalkan kuliahnya di luar negara? ditanya begitu beliau terus tersenyum.

Sherina Pictures, Images and Photos

0 comments: