it's about anything. too many to mention...

Monday, July 5, 2010

britney spears dilaporkan ke bahagian perlindungan anak


Tuduhan penganiayaan anak yang ditujukan pada Britney Spears kini membawa masalah kompleks untuk penyanyi ini. Bekas bodyguard penyanyi berusia 28 tahun ini mengatakan yang dia menyaksikan Spears memukul salah satu anaknya dengan tali pinggang dan memberikan makanan di mana kanak2 ini alergi dan membuat mereka sakit.

Fernando Flores, bekas polis yang pernah jadi pengawal Spears, mengundurkan diri dari pekerjaannya lantaran tak sanggup lagi mengatasi perangai princess pop ini. Dan Flores mengadukan perangai penyanyi ini pada pekerja sosial yang mengurusi kesejahteraan anak. Spears sendiri menafikan keras yang dia berlaku buruk pada Sean Preston dan Jayden James. Namun Flores sudah melaporkan apa yang disaksikannya pada Department of Children and Family Services LA. Bodyguard ini menyatakan yang Spears terlalu naif untuk mengurus anak.

Sebuah sumber yang dikutip The Sun mengatakan yang Spears sebenarnya tidak ingin jadi ibu yang buruk. Namun Flores memiliki pendapat berbeza, dia terkejut dengan kelakuan Spears yang meminjam tali pinggangnya dan memukul anaknya. Kejadian itu diduga dilakukan pada awal April lalu. Department perlindungan anak ini cuba melakukan penyelidikan pada Britney awal minggu lalu, namun belum berhasil lantaran penyanyi ini sudah meninggalkan LA selama beberapa hari.

0 comments: