it's about anything. too many to mention...

Tuesday, August 10, 2010

avril lavigne lancarkan perfume baru


Ada nama terkenal memang membawa banyak keuntungan. Dengan dikenali ramai orang akan lebih mudah bagi selebriti untuk mengembangkan bisnes mereka, hal yang juga tak disia-siakan oleh Avril Lavigne. Bintang berusia 25 tahun ini sekarang mengembangkan bisnes perfumenya dengan melancarkan produk baru Forbidden Ros. Sebelum ini, Lavigne pernah melancarkan produk perfume Black Star.

Dalam promosinya, Lavigne mengatakan perfume baru ini mencitrakan dirinya, aromanya membuatnya merasa nyaman. Perfume baru ini dilancarkan di Kohl awal Ogos ini. Dalam wawancara dengan StyleList.com penyanyi ini mengatakan yang dia berkeinginan membuat wangian yang menggambarkan peribadi unik dan juga emosional mendalam, misteri dan magic. Lavigne juga mengatakan yang semua teman-teman wanitanya menggunakan perfume ini.

Penyanyi Complicated ini juga mengatakan yang sekarang dia sudah berubah dalam gaya berpakaian. Kini dengan usianya yang 25 tahun, Lavigne tampil dengan pilihan style yang lebih dewasa, berbeza dari saat dia masih berusia 17 tahun.

0 comments: