it's about anything. too many to mention...

Monday, August 9, 2010

lindsay lohan sudah bebas dari penjara?


Berita terbaru menyebut Lindsay Lohan ternyata sudah meninggalkan penjara dan bersiap menjalani pemulihan. Pelakon berusia 24 tahun ini dibebaskan dari penjara Lynwood, California, setelah menjalani 13 hari hukuman dari keputusan mahkamah 90 hari penjara.

Menurut RadarOnline.com, Lohan dijemput dari penjara ini pada tengah malam oleh petugas dari UCLA medical centre, fasiliti pemulihan dimana dia harus menjalani rawatan selama 90 hari lagi. Pembebasan Lohan ini dilakukan lantaran penuhnya penjara itu dan kelakuan baiknya selama menjalani hukuman.

Sebelum ini dikhabarkan Lohan akan menjalani pemulihan di Morningside Recovery, Newport Beach, California, untuk ketagihan alkohol dan detox opium, namun ternyata perintah mahkamah berubah. Kini bintang MACHETTE ini harus menjalani rawatan di UCLA.

Lohan dinyatakan bersalah oleh mahkamah LA lantaran melanggar ketetapan mahkamah tentang larangan mengambil minuman keras. Kes ini sebenarnya bahagian dari proses dari pelanggaran lalu lintas, DUI yang dilakukan pelakon ini di tahun 2007.

0 comments: