it's about anything. too many to mention...

Tuesday, August 10, 2010

piyu dan flo : keluarga nombor satu


Kebersamaan Satriyo Yudi Wahono atau Piyu dengan Anastasia Florin atau Flo jarang dirakam oleh public. Saat launching single Titi Kamal yang berjudul Jatuh Cinta di FX Plaza, Jakarta Selatan Ahad lepas mereka datang berdua kerana Titi merupakan artis kelahian E Motion label milik Piyu dan Flo.

Namun siapa sangka di awal-awal mereka membangun label ini sering kali terlibat pertengkaran kerana urusan pekerjaan terlibat ke rumah.

Lambat laun mereka boleh mengatasinya dan membahagi waktu kebersamaan di rumah dan pekerjaan. Bagi Piyu dan Flo dia tidak merasakan jemu kerana ketemu tiap hari baik di tempat kerja dan di rumah. Mereka menyiapkan pola untuk mengatur di mana waktu bekerja dan di mana waktu bersantai.

Flo mengungkapkan bahawa angan yang mereka ingin raih masih banyak Dan semua perlu proses, namun tetap optimis untuk menjalaninya. Piyu juga mengungkapkan bahawa hal yang terpenting adalah keluarga. Semua yang dikerjakan juga untuk keluarga. Sokongan dari keluarga juga sangatlah penting.

0 comments: