it's about anything. too many to mention...

Monday, September 6, 2010

kate moss bakal melangkah ke pelamin!


Menikah? Nampaknya memang sudah waktunya mengingat hubungan Kate Moss dengan Jamie Hince sudah berlangsung cukup lama. Sayangnya bukan itu yang dimaksud. Kate Moss memang bakal melangkah ke pelamin namun bukan sebagai pengantin. Beliau hanya akan jadi pengiring pengantin dalam pernikahan sahabat baik Kate dalam waktu dekat ini.

Splash News tak menyebut nama teman Kate Moss yang bakal menikah ini namun nampaknya dua orang yang berbahagia ini bukan dari kalangan selebriti. Kate bakal jadi pengiring pengantin bersama Lila, anaknya, sementara Jamie Hince, kekasihnya bakal bertanggung jawab soal muzik di acara ini. Pernikahan akan berlangsung di Devon walaupun tak ada tarikh pasti berlangsungnya acara ini.

Kembali ke Kate Moss, supermodel ini mula berhubungan dengan Jamie Hince, gitaris The Kills, sejak Mac 2008 lalu dan pernah melangsungkan pertunangan saat mereka berdua bercuti di Amsterdam. Sayangnya sampai saat ini belum ada gejala mereka berdua bakal menikah. Boleh jadi, acara ini nantinya akan jadi pemicu mereka untuk melangkah lebih jauh lagi. Siapa tahu?

0 comments: