it's about anything. too many to mention...

Friday, March 11, 2011

britney spears pamer tatu di area peribadi


Tatu di bahagian peribadi biasanya ditujukan agar boleh dilihat orang terdekat. Namun tidak bagi Britney Spears. Kali ini diva pop ini bersedia 'mempamerkan' tatu istimewanya yang ada di bahagian peribadi. Mmm, di sebelah mana ya?

Dalam majalah Out edisi April, Britey dipilih menjadi model cover. Untuknya, penyanyi Hold It Against Me ini pun melakukan salah satu foto paling sensual yang pernah dibuatnya. Dengan kostum hitam lengan panjang yang terbuka di bahagian paha sampai kaki, Britney pun mengizinkan peminat2 melihat tatu yang selama ini 'disembunyikannya' di bahagian paha atas di dekat kelangkangnya.

Tatu istimewa yang baru saja 'diberinya' ini bergambar bintang dan salib dengan ukuran yang tidak terlalu besar. Peminat2 pun normalnya tidak pernah melihatnya, lantaran walaupun sering berpakaian minimum, Britney cenderung menutup bahagian ini.

Dengan pose dan pakaiannya, Britney pun membuktikan bahawa isu yang selama ini beredar mengenai ukuran tubuhnya yang tak lagi sempurna tak benar. Bahkan dengan kostum lain, iaitu bra dan panties dibalut jas berukuran besar, terbukti bahawa penyanyi ini masih memiliki tubuh yang indah walau sudah lama tak muncul dan sibuk dengan dua anaknya.

0 comments: