it's about anything. too many to mention...

Wednesday, March 16, 2011

katy perry - russell brand rancang bulan madu berdua di...


Jadual yang menyita dan memisahkan membuat pasangan pengantin baru, Katy Perry dan Russell Brand, semakin rindu satu sama lain. Maka, untuk membayar waktu bersama yang hilang, Katy dan Russell merancang melakukan bulan madu kedua.

Katy saat ini sedang melakukan tour dunia, sedangkan Russell sibuk dengan penggambaran dan promo filem yang dibintanginya. Hal ini membuat kedua2nya terpisah, bahkan seolah-olah berada di belahan dunia yang berbeza.

Untuk membayar rasa rindu, Katy dan Russell rancangannya akan melakukan bulan madu kedua yang akan berlangsung 1 bulan penuh, dan 1 minggu di antaranya akan dihabiskan untuk bercuti di Cina. Brand comedian ini dikhabarkan ingin berjalan-jalan bersama isteri cantiknya sepanjang Tembok Besar Cina.

Keinginan Russell ini nampaknya sejalan dengan Katy, yang mengaku bahawa dia juga ingin istirehat sejenak setelah tour yang dijalaninya. Kerana kedua2nya suka bercuti di pantai, mereka memutuskan untuk mengembaran dan melihat lebih banyak tempat di seluruh dunia sebelum membangun sebuah keluarga.

0 comments: