it's about anything. too many to mention...

Monday, March 21, 2011

menikah, raul cium bibir krisdayanti 3 kali


Sebagai bukti cinta, usahawan asal Timor Leste, Raul Lemos setelah menyunting diva pop indonesia, Krisdayanti, Raul menyerahkan seperangkat alat solat sebagai mahar pernikahan.

Menurut laporan pandangan mata KapanLagi.com™, di proses akad nikah yang berlangsung di Masjid Nurul Iman, Hotel Grand Sahid Jaya, Ahad, Raul menyerahkan mas kahwinnya tersebut kepada KD, yang tentu saja menerimanya dengan perasaan bahagia.

Tak lupa Raul dan KD saling memasangkan cincin di jari manis masing-masing dan Raul juga memberi ciuman kepada wanita yang kini telah sah menjadi isterinya itu. Selain di kening dan pipi, bekas suami Atha itu juga memberikan kucupannya di bibir KD sebanyak tiga kali.

Aksi tersebut mendapat reaksi spontan dari wartawan2 media yang menyaksikan adegan tersebut. Masih segar dalam ingatan ketika Raul mencium bibir KD pada saat jumpa press beberapa waktu lalu. Saat itu Raul dan KD mendapat reaksi negatif dari masyarakat, ini kerana aksi cium bibir tersebut dilakukan ketika mereka belum rasmi menjadi suami isteri, tapi untuk kali ini mereka tidak perlu khuatir lagi, sebab status mereka sudah sah sebagai suami isteri.

0 comments: