it's about anything. too many to mention...

Thursday, September 29, 2011

tampil topless, rihanna diusir!


Rihanna topless? Tentunya akan ada banyak lelaki yang kegirangan. Namun tidak bagi seorang petani Ireland ini. Petani ini justeru kebakaran jenggot melihat Rihanna tampil topless di ladang gandum miliknya!

Untuk video klip lagu terbarunya, We Found Love, Rihanna sengaja mengambil lokasi di sebuah ladang gandum di Ireland Utara. Namun, aksi topless Rihanna justeru menimbulkan protes dari warga sekitar, terutama pemilik ladang ini, Alan Graham.

Tak perlu menunggu lama, lelaki ini segera mengarahkan traktornya ke lokasi penggambaran, menegur Rihanna dan meminta krunya untuk menghentikan penggambaran video klip ini.

Petani ini juga mengaku bahawa dirinya tak terlalu mengenal siapa Rihanna, termasuk lagu-lagunya, sampai akhirnya penyanyi ini beraksi topless sambil menari di ladangnya.

Lelaki ini sebelum ini sempat berkunjung ke lokasi penggambaran, melihat Rihanna berpakaian lengkap dan cukup gembira dengan prosesnya. Tapi tak berapa lama, Rihanna mulai 'melucuti' pakaiannya, berganti dengan bikini, dan bahkan tampil polos, Alan pun mulai berang dan segera meminta mereka meninggalkan tanahnya.

0 comments: