it's about anything. too many to mention...

Friday, October 7, 2011

katy perry rilis minyak wangi baru


Beberapa waktu yang lalu Katy Perry melansir produk minyak wangi yang beliau beri nama 'Purr'. Kini nampaknya produk minyak wangi kedua bakal segera menyusul. Sayang sampai saat ini Katy Perry belum menemukan nama yang tepat untuk minyak wangi ini. Kerana itu pula beliau meminta bantuan peminat untuk memberinya inspirasi.

Belum jelas aroma apa yang ditawarkan minyak wangi baru ini namun menurut berita yang beredar, Kary meramu minyak wangi ini saat beliau sedang mengadakan tour California Dreams beberapa waktu yang lalu. Masih seperti produk sebelum ini, kali ini Katy Perry masih bekerja sama dengan Gigantic Parfums. Mulai minggu depan, Katy akan meminta followernya mengirimkan nama yang paling sesuai untuk minyak wangi ini.

Meski belum ada kejelasan ramuan apa yang disajikan Katy Perry kali ini namun kemungkinan besar aroma minyak wangi ini tak akan terlalu menyimpang dari produk pertamanya dulu. Kenapa? Kerana minyak wangi pertama itu konon adalah gambaran dari siapa sebenarnya Katy Perry.

0 comments: