it's about anything. too many to mention...

Thursday, October 6, 2011

maeeva amin kesukaran imbangi tora sudiro


Aktres keturunan Perancis-Pakistan kelahiran Malaysia, Maeeva Amin berlakon dalam filem terbarunya Perempuan-Perempuan Liar bersama Tora Sudiro, Rina Diana, Gary Iskak dan Dallas Pratama.

Maeeva sendiri termasuk dalam deretan artis pendatang baru yang sebelum ini berlakon di drama. Perempuan-Perempuan Liar merupakan wataknya yang paling ‘mencabar’ setelah sebelum ini berlakon di filem Setan Facebook.

Dalam filem ini Maeeva melakonkan karakter perempuan anak konglomerat kaya yang suka menghambur-hamburkan wang untuk belanja. Dia bersama sahabatnya, Cindy secara tidak sengaja bertemu dengan Tora Sudiro dan Dallas yang berlakon sebagai debt collector.

Maeeva dan Rina melarikan diri dari pernikahannya bersama Tora dan Dellas, kerana mengaku dipaksa nikah.

Maeeva mengaku kewalahan melayani lakonan Tora Sudiro dan Dallas yang dirasa sudah ada banyak pengalaman di filem komedi. Apalagi mereka selalu berperangai aneh-aneh yang membuatnya terus tertawa.

Maeeva sendiri mengaku tidak banyak menemukan kesukaran dengan watak yang dijalaninya. Sementara soal penampilannya yang harus berbikini, kerana memang didasarkan pada latar belakang ceritanya yang banyak di pantai.

0 comments: