it's about anything. too many to mention...

Monday, October 17, 2011

siapa yang angkat kaki dari rumah ashton - demi?


Sepertinya masalah yang terjadi di rumah tangga Ashton Kutcher dan Demi Moore semakin pelik. Setelah Demi khabarnya menemui seorang konsultan perceraian, kali ini nampaknya salah satu di antara pasangan selebriti ini akan segera angkat kaki dari rumah yang mereka tinggal bersama. Berita ini dipicu setelah sebuah truk pengangkut barang dari sebuah syarikat penyedia jasa pemindahan terlihat berada di rumah Demi dan Ashton. Sayangnya, belum jelas apakah barang-barang Demi atau Ashton yang diangkut keluar rumah, berkaitan isu perceraian keduanya gara-gara kecurangan yang dilakukan aktor ini bersama seorang wanita muda di malam ulang tahun pernikahan mereka.

Aston dan Demi sendiri tak pernah memberikan kenyataan rasmi berkaitan hubungan kasih mereka, selain tulisan-tulisan bernada saling menyindir melalui akaun Twitter peribadi mereka. Kedua2nya juga masih terlihat mengenakan cincin kahwin dan menghadiri beberapa pertemuan keagamaan, yang khabarnya sengaja dilakukan untuk mempertahankan pernikahan mereka.

Namun, nampaknya perceraian tak terhindar, dengan kenyataan Sara Leal, skandal Ashton, yang blak-blakan bercerita pada media mengenai malam kecurangannya dengan aktor ini, yang juga sempat mengaku sudah berpisah dengan isterinya pada Sara.

0 comments: