it's about anything. too many to mention...

Sunday, February 26, 2012

victoria beckham pegang dada eva longoria?


Selain ada wajah yang hampir mirip, dua sahabat Eva Longoria dan Victoria Beckham memang dikenal sangat dekat. Dan kerana dekatnya, kedua2 selebriti ini tidak segan lagi saling memegang bahagian sensitif!

Dalam sebuah foto yang dipetik dari Aceshowbiz, isteri David Beckham tersebut tampak seolah sedang memegang kedua2 dada Eva. Namun jangan salah faham dulu! Hal itu dilakukan Victoria kerana baju yang dikenakan Eva terlalu rendah sehingga tidak boleh menutupi payudaranya dengan sempurna.

Saat itu, Eva memang sedang membawakan acara kegiatan pra-Oscar untuk Eva Longoria Foundation. Dalam acara yang diselenggarakan di restoran milik Eva, Beso, di Los Angeles pada Khamis tersebut, Eva mengenakan baju hitam berdada sangat rendah yang nyaris tidak menutupi payudaranya. Hasilnya, saat berpose di depan kamera, aset berharga Eva pun nyaris jadi santapan umum.

Didorong oleh rasa setia kawan, Victoria yang juga ibu kepada empat anak tersebut berusaha melindungi temannya. Dia pun melingkarkan tangannya ke bahagian dada rakannya agar pemandangan itu tidak jadi santapan umum. Melihat ada yang lucu dengan gambar tersebut, Eva pun memposting gambar tersebut melalui twitter.

0 comments: