it's about anything. too many to mention...

Monday, March 19, 2012

marshanda sebarkan kisah inspirasi melalui website


Kisah seseorang boleh saja menjadi sumber inspirasi bagi orang lain. Sekian orang yang dijumpai oleh artis Marshanda memiliki latar belakang kisah yang bernilai. Dikesali kalau kisah itu tidak banyak diketahui orang, padahal tidak sedikit orang yang 'kekeringan' dalam hidupnya. Media juga tidak keseluruhan boleh memuat kisah-kisah inspirasi tersebut.

Kerananya Marshanda mengemas kisah-kisah inspirasi itu di media online miliknya, inspire-cast.com di mana isteri Ben Kasyafani menjadi salah satu Co-Founder, sekaligus presenter onlinenya.

Marshanda didampingi Ben Kasyafani yang ditemui saat launching inspire-cast.com di Hotel Sofyan Betawi, JL Cut Mutia, Jakarta Pusat, Jumaat mengungkapkan misi mendirikan inspire-cast.com, yakni menghibur, memberdayakan dan menginspirasi.

Sementara Ben, sebagai suami mengaku selalu menyokong yang dilakukan isterinya. Apa yang dilakukan oleh Chaca merupakan sesuatu yang besar dan memiliki makna positif. Tidak beralasan kalau dirinya tidak menyokong program itu.

0 comments: