it's about anything. too many to mention...

Wednesday, September 8, 2010

madonna - guy ritchie bertengkat soal hari jadi rocco


Madonna dan Guy Ritchie memang sudah bercerai, tapi pasangan ini masih saja bertengkar. Khabarnya kedua2nya terlibat pertengkaran berkaitan ulang tahun anak mereka. Ritchie menentang Madonna yang mengadakan pesta di sebuah tempat makan di London, Supperclub. Pengarah ini menganggap pesta itu terlalu dewasa untuk anak mereka yang masih berusia 10 tahun.

Menurut sebuah sumber, Madonna mengupah sekelompok Dj dan breakdancers untuk menciptakan rap theme di pesta itu dan menghibur 150 teman-teman Rocco yang datang di pesta. Rancangannya ini akan jadi pesta siang hari dengan makan percuma, jamuan bebas alkohol dengan jelly serta ais krim dan kek. Akibat pesta ini, Ritchie dan Madonna akhirnya bertengkar.

Kedua2 selebriti ini juga bertengkar soal pendidikan anak mereka, Madonna ingin Rocco bersekolah di New York sedang Ritchie ingin anaknya berada di London. Madonna menikah dengan pengarah London ini di tahun 2000 dan bercerai di tahun 2008. Mereka juga mengambil dua anak dari Afrika, Mercy James dan David Banda, sama-sama berusia 5 tahun. Madonna juga memiliki seorang anak, Lourdes Maria dari hubungan sebelum ini.

0 comments: