it's about anything. too many to mention...

Thursday, March 17, 2011

'nurlela' jadi amplop pernikahan krisdayanti


Single recycle Nurlela yang dinyanyikan bertiga, iaitu Yuni Shara, Krisdayanti dan Iis Dahlia tidak disiapkan sebagai hadiah pernikahan Krisdayanti dan Raul Lemos yang akan berlangsung 20 Mac akan datang. Meski secara berkelakar 'lagu itu' akan dijadikan amplop pernikahan mereka.

Artis2 yang turut menyokong video klip tersebut adalah teman2 dan sahabat yang selama ini dikenal rapat oleh ketiga2nya. Mereka antara lain artis Tamara Geraldine, Silvana Herman, Cindy Claudia Harahap, Kristina dan Femmy Permatasari.

Yuni tidak menepis yang single Nurlela memiliki sejarah dalam hidupnya. Kerana dibuat saat menghampiri adiknya melangsungkan pernikahan. Kerananya Mamanya, sangat menyokong dua anaknya dapat bernyanyi bersama.

Yuni mengaku sudah 20 tahun lebih berkarier di dunia nyanyian. Selain perasaan gembira kerana dapat wujud di dunia nyanyian, ada juga perasaan bangga ketika idea2nya dapat dituang dan banyak orang juga dapat menikmati.

Sementara soal pilihan lagu recycle Nurlela, Yuni mengaku kalau lagu itu penuh keceriaan, selain faktor kemudahan dan familiar.

0 comments: