it's about anything. too many to mention...

Wednesday, April 28, 2010

amy winehouse dan blake fielder-civil bersatu lagi

kisah cinta penuh masalah antara amy winehouse dan blake fielder-civil kini berulang kembali. nampaknya winehouse memutuskan memberikan peluang kepada bekas suaminya lagi. khabarnya pasangan ini memutuskan untuk menumbuhkan kembali cinta mereka dan melakukan bulan madu. ayah winehouse, mitch mengesahkan tentang anaknya yang kembali pada civil.

beberapa waktu lalu teman winehouse mengatakan pada the sun yang penyanyi ini merancang melakukan bulan madu ke dua. cuba jadi pilihan tempat untuk berbulan madu ini. setelah winehouse dan civil kembali bersama, mereka membaca cerita klasik romeo and juliet. pasangan ini menganggap diri mereka sepasang kekasih yang tragik seperti kisah cinta ini. kini mereka memutuskan meraikan kebersamaan mereka dengan pergi jauh dan berbulan madu.

ayah winehouse mengesahkan tentang kebersamaan kembali pasangan ini. walau ayahnya yang mengaku tidak gembira dengan ini namun berharap anaknya bahagia.

winehouse dan civil berkahwin di miami tiga tahun lalu dan bercerai tahun lalu. mereka berpisah saat civil dipenjara kerana kes dadah. winehouse juga mengalami ketagihan dadah dan menjalani pemulihan. kini mereka berdua sudah kembali ke aliran lagi.

amy & blake Pictures, Images and Photos

0 comments: