it's about anything. too many to mention...

Monday, April 26, 2010

lindsay lohan dikeluarkan dari projek baru

masalah kewangan yang dialami lindsay lohan semakin parah. setelah berbagai masalah yang dihadapai lindsay, pelakon ini sekarang harus kehilangan sumber kewangan baru. khabarnya lohan kini dikeluarkan dari projek filem baru.

pengarah filem ini, seperti dikutip splash news dari tmz.com mengatakan yang mereka akan segera mencari pengganti lohan.

filem berjudul the other side ini juga dibintangi woody harrelson, giovanni ribisi dan alanis morisette. filem ini mengisahkan tentang seorang siswa yang baru lulus dan bekerja di sebuah pulau gurun pasir. menurut tmz alasan dipecatnya lohan lantaran pihak penyokong dana tidak percaya mereka boleh mengandalkan lohan.

lohan dibelit berbagai masalah peribadi sejak perceraian orang tuanya di tahun 2005. lohan pernah diperkarakan dalam pelanggaran undang2 menyetir saat dalam keadaan mabuk. dia juga pernah menjalani pemulihan bergantung dadah dan minuman keras.

lohan beberapa kali dituduh mencuri barang2 mewah, di antaranya perhiasan yang dikenakannya untuk sesi foto sebuah majalah. baru2 ini dia dituduh mencari jam tangan rolex milik temannya.

untuk masalah kewangan, bintang mean girl ini dikhabarkan sedang dibelit hutang. dia pernah diancam keluar dari apartmentnya di hollywood hills lantaran sudah dua bulan menunggak. berita terbaru juga menyebut pelakon ini dibelit hutang kad kredit.

lohan yang pernah menjadi teman pesta paris hilton dan britney spears memulakan karier lakonan sejak masih kanak2 melalui filem produksi disney the parent trap.

Lindsay Lohan Pictures, Images and Photos

0 comments: