it's about anything. too many to mention...

Wednesday, March 12, 2014

Artis ini sebut Brad Pitt bullshit, apa alasannya?


Juliette Lewis adalah salah satu wanita yang pernah menjalin hubungan asmara dengan Brad Pitt. Namun kini, dia malah menyebut bintang MONEYBALL itu dengan sebutan bulls**t. 

Seperti dilaporkan oleh Huffington Post, wanita yang kini berusia 40 tahun ini memang paling enggan jika ditanya soal masa lalunya. Ini kerana, apa yang dia alami dulunya memang bukan hal yang menyeronokkan untuk dikenang. 

 Dia mulai menjalin hubungan dengan Brad Pitt, yang lebih tua 10 tahun darinya, sejak usia 17 tahun. Dan setelah menjalin hubungan selama tiga tahun, hubungan mereka bubar pada tahun 1993. Setelahnya, Juliette pun melalui masa-masa kelam, di mana dia terjebak dalam dunia dadah. 

 Untungnya, setelah menjalani program pemulihan, dia dinyatakan bersih dan siap kembali terjun ke masyarakat pada usia 20an. Dia pun kembali menceburi dunia lakonan yang sempat membesarkan namanya di masa remaja. 

 Namun hingga saat ini, dia masih sering ditanya lagi soal hubungan dengan Brad Pitt atau bagaimana dia menjalani masa-masa saat dia berkutat dengan dadah. Dan untuk itu, dia ada satu jawaban yang sangat mengena.

0 comments: