it's about anything. too many to mention...

Wednesday, April 9, 2014

Status Victoria Beckham dipersoalkan?


Siapa tak kenal Victoria Beckham? Isteri David Beckham ini memang memiliki selera fashion kelas atas. Bagaimana tidak? Lihat saja penampilan ke empat-empat anaknya, sangat modis kan? 

 Selain gemar menggayakan anak-anaknya, Victoria Beckham juga mereka berbagai macam busana. Kewujudan wanita 39 tahun ini semakin diakui di dunia fashion. Apalagi setelah Kate Middleton sering mengenakan baju rancangannya. 

 Dailymail melaporkan, The Glamour Italian Fashion yang diadakan di Victoria & Albert Museum, London Selasa lalu menjadi saksi betapa indah hasil rekaannya. Pameran mode tersebut berlangsung dengan meriah dan banyak selebriti Hollywood yang hadir dengan mengenakan gaun rekaan Victoria Beckham. Selebriti yang hadir di antaranya adalah Amy Adams, Cameron Diaz, Sandra Bullock dan masih banyak lagi. 

 Pereka asal Itali, Domenico Dolce dan Stefano Gabbana juga turut menghadiri pameran mode tersebut. Kedua-duanya menyampaikan kepada wartawan tentang status Victoria Beckham yang tertulis sebagai seorang pereka.

0 comments: