it's about anything. too many to mention...

Friday, April 18, 2014

Victoria Beckham raikan ulang tahun di tempat eksotik, mahu tahu?

Ulang tahun Victoria Beckham yang ke 40 ternyata diraikan bersama keluarganya di sebuah tempat yang luar biasa eksotik. Bersama suaminya David Beckham dan ke empat-empat anaknya, beliau mengunjungi lokasi padang pasir. Wah, di mana ya agaknya? 

 Sesuai yang dipetik dari Daily Mail, keluarga Beckham ini meraikan ulang tahun Victoria di sebuah resort mewah yang tak jauh dari Grand Canyon di Utah. Mereka tampak menikmati perjalanan dan kebersamaan mereka. 

 Dalam akaun twitternya, Victoria Beckham juga sempat memuatnaik foto selfie bersama suaminya, David Beckham. Dalam foto tersebut, David Beckham memperlihatkan tatunya di beberapa bahagian tubuhnya. Kedua-duanya tampak sedang menikmati matahari dengan berjemur. 

 Rupanya, keluarga Beckham ini sudah bosan dengan suasana hiruk pikuk kota, asal tempat tinggal mereka. Nah, dalam moment ulang tahun Victoria Beckham mereka memutuskan untuk lebih dekat dengan alam dengan menikmati suasana pergunungan di Grand Canyon. Beliau memuatnaik fotonya dengan pemandangan Grand Canyon yang begitu eksotik.

0 comments: