it's about anything. too many to mention...

Monday, July 21, 2014

Lalai jaga anak, David Beckham diserbu paparazzi


Imej sebagai ayah yang sempurna memang melekat pada David Beckham selama ini. Namun kini, reputasi tersebut seolah hancur gara-gara amukan seorang paparazzi. Bagaimana boleh? 

 Khamis lalu, rupanya ayah empat ini mendapat serangan tiba-tiba dari seorang paparazzi. Saat baru saja kembali dari spin class, seorang lelaki menghampirinya, lantaran tidak suka melihat cara David mengasuh anak. 

 Siasat punya siasat, wartawan tersebut geram kerana suami Victoria Beckham itu meninggalkan Cruz David Beckham di dalam kereta sendirian. Sementara itu, David asyik menikmati kelas kesegaran selama lebih dari satu jam. 

 Saat itu, suhu di luar memang sangat panas. Paparazzi itu merasa ngeri membayangkan bagaimana kanak-kanak yang masih berusia sembilan tahun itu berada di dalam kereta sendirian menahan panas, tanpa tahu harus berbuat apa. 

 Di lokasi kejadian, David pun sempat membantah bahawa dirinya meninggalkan anaknya sendirian. Kenyataan itu ditegaskan oleh komen jurucakap bintang ini, saat diminta keterangan oleh media.

0 comments: