it's about anything. too many to mention...

Thursday, August 21, 2014

Percutian bersama, Madonna malah putus dengan kekasih mudanya

Seharusnya percutian adalah saat untuk meningkatkan kemesraan bagi pasangan. Tapi tidak demikian dengan Madonna, yang malah memutuskan kekasihnya saat mereka bercuti bersama. 

 Madonna memutuskan tali cintanya dengan Timor Steffens beberapa hari menjelang perayaan ulang tahunnya yang ke 56. Seharusnya, mereka meraikan ulang tahun Madonna bersama-sama, tapi ternyata rancangan tidak berjalan sesuai dengan harapan. 

Kejadian itu berlangsung saat Madonna dan Timor sedang dalam perjalanan di Selatan Perancis. Mereka sudah berada di sana sejak 2 Ogos lalu, tapi sayangnya, sembilan hari kemudian Madonna meminta Timor untuk mengepak bagasinya. 

 Dipetik dari Daily Mail, Material Girl ini meminta dengan sopan kepada Timor untuk meninggalkan dirinya dan anak-anaknya. Timor menuruti permintaan Madonna, dan menyatakan bahawa hubungan mereka selesai sampai di situ. 

 Setelah itu, Madonna berangkat ke Ibiza, Sepanyol. Di sana, beliau dan anak-anaknya menikmati perjalanan dengan perahu, berjemur di bawah sinar mentari dan terlihat santai. 

 Rupanya, meski Timor sudah pernah menyatakan bahawa beliau tak keberatan untuk bersama perempuan yang lebih tua. Tapi rupanya tidak membuat Madonna yang berusia 30 tahun lebih tua merasa selesa.

0 comments: