it's about anything. too many to mention...

Wednesday, September 17, 2014

Baru nikah, Angelina Jolie dan Brad Pitt sudah tidak mesra?


Pasangan pengantin baru Angelina Jolie dan Brad Pitt tampak tidak mesra lagi. Mereka seperti mengalami masalah serius. Apa yang sebenarnya terjadi pada pernikahan mereka? Mengapa mereka terlihat tidak mesra lagi? Jawabannya akan kamu dapatkan di sisa berita di bawah ini. 

 Keretakan rumah tangga mereka ternyata telah dijangka. Itulah yang seharusnya mereka jalani. Kehidupan Angelina Jolie dan Brad Pitt sebagai seorang pelakon filem memang membuat mereka tidak mesra lagi. Keutuhan hubungan pernikahan pasangan ini berada dalam hujung tanduk sesuai dengan senario. 

 Ya, Jolie dan Pitt tampil tidak mesra lagi di hadapan kamera kerana kedua-duanya sedang menjalani proses produksi filem terbaru mereka berdua BY THE SEA. Filem ini mengisahkan tentang pasangan yang hidup di kota pinggir laut tak berpenghuni. Di sana mereka berdua mulai berkongsi cerita, antara bekas penari dan penulis Amerika Syarikat. 

Angelina Jolie sendiri selain sebagai pelakon utama, beliau juga mengarah dan menulis cerita BY THE SEA. Mengambil set Perancis pada tahun 70an. Penggambarannya dilakukan di Malta. Cerita memang sederhana, tapi kamu ingat apa yang terjadi saat MR. AND MRS. SMITH muncul? 

 Ternyata ada alasan khusus mengapa Angelina Jolie mengambil set di tahun 70an. Dalam sebuah wawancara beliau menjelaskan bahawa beliau mahu sesuatu yang semulajadi, terhindar dari teknologi.

0 comments: