it's about anything. too many to mention...

Friday, September 26, 2014

Pamer handphone baru, Julia Perez menyesal


Beberapa brand telepon genggam kenamaan terus mengupdate produk mereka dengan keluaran terbaru yang selalu sukses membuat para pelanggan berlumba untuk membelinya. Dengan berbagai macam janji dan tekhnologi baru yang ditawarkan, para selebriti pun dibuat rela merogoh kocek dalam-dalam demi mengupdate handphone mereka. 

 Artis sensasi, Julia Perez sendiri tak mahu ketinggalan. Beliau baru saja membeli salah satu produk telefon genggam keluaran terbaru yang tengah jadi buah bibir umum, terutama di dunia maya. 

 Pada beberapa kesempatan, mantan kekasih Gaston Castano itu tak dapat menyembunyikan kebahagiaannya kerana telah mendapat handphone tersebut. Melalui aksun Instagram, beliau beberapa kali memuatnaik foto barang terbarunya itu untuk dipamerkan ke peminat. 

 Setelah beberapa kali berkongsi foto handphone terbarunya, hati Jupe nampaknya terketuk. Beliau seakan diingatkan bahawa saat sebahagian orang sibuk mendapatkan barang mahal, sebahagian orang masih kesusahan untuk makan. 

 Melalui posting terbaru, Jupe minta maaf kepada followernya kerana telah pamer barang mahal barunya. Beliau mengaku bersalah dan menyesal atas tindakannya.

0 comments: