it's about anything. too many to mention...

Saturday, September 27, 2014

Simpanan habis, Julia Perez akan berhenti dari dunia hiburan?


Dalam beberapa waktu terakhir, Julia Perez dikhabarkan tengah menghidap sebuah penyakit yang cukup berbahaya. Mulai dari kanser rahim hingga masalah kandungan, umum terus meneka-neka apa yang sebenarnya terjadi dengan mantan kekasih Gaston Castano itu.  
Jupe sendiri hingga sekarang masih belum mahu mendedahkan penyakit apa yang dideritanya. Namun rupanya penyakit tersebut cukup serius sampai-sampai penyanyi lagu Aku Rapopo itu menjual rumah dan keretanya. 

Diego Muhammad yang namanya akhir-akhir ini kerap dikaitkan dengan Jupe ternyata juga sempat menunjukkan rasa perhatian atas penyakit wanita berusia 33 tahun itu. Diego sempat menawarkan untuk membiayai perubatan Jupe. 

 Selain dihadapkan dengan penyakit yang berbahaya, Jupe rupanya juga disarankan untuk istirehat dari dunia hiburan. Mengaku simpanan sudah habis, beliau memutuskan untuk menjual kereta dan rumah. 

 Setelah menjual kediamannya, Jupe sendiri mengaku tak khuatir akan tinggal di mana. Beliau masih ada rumah cadangan yang menurutnya masih layak dihuni.

0 comments: