it's about anything. too many to mention...

Thursday, September 18, 2014

Vino G Bastian rindu sembang bersama anak - isteri di bilik gelap

Rasa syukur patut diucapkan aktor Vino G Bastian atas apa yang telah diraihnya hingga sekarang ini. Selain karier cemerlang, juga isteri dan anak yang membuat hidupnya semakin terasa lengkap. 

 Sebagai Ayah, Vino memiliki moment special yang selalu dirindukan saat sedang penggambaran di luar kota. Bersama isterinya, Marsha Timothy biasa menidurkan buah hatinya, Jizzy Pearl Bastian dengan lampu dimatikan. 

 Vino yang sekarang sibuk membintangi sejumlah filem mengaku, tidak mahu kehilangan moment tumbuh kembang Jizzy, yang kini berusia 14 bulan. Meski terkadang tak dapat bertemu langsung, Vino memanfaatkan kecanggihan teknologi telefon selular untuk video call. 

Bila waktu senggang, Vino lebih banyak menghabiskan waktu di rumah bersama kedua-dua malaikatnya itu. Selalu dimanfaatkan dengan baik setiap ada kesempatan luang. 

 Sejauh ini baik Vino mahupun Marsha selalu menyokong karier lakonan satu sama lain. Kedua-duanya tahu luar dan dalam, bagaimana perjuangan menjadi pelakon filem profesional hingga dikenal seperti sekarang.

0 comments: