it's about anything. too many to mention...

Monday, October 13, 2014

Aw! Jupe lagi kenalkan kekasih baru yang lagi topless


Artis cantik Julia Perez kembali menuai sensasi. Sejak berstatus sebagai mantan kekasih Gaston Castano, Jupe tampaknya sudah semakin gerah dengan kesendirian. 

 Beberapa kali terlihat di berbagai acara, Jupe selalu tak segan mengumbar bahawa beliau tengah merindukan puteranya. Bahkan beberapa waktu lalu, Jupe luah perasaan pada PLN. 

Kali ini, demam Mahabharata menjadi salah satu acara Jupe mengutarakan isi hatinya. Seperti biasa, luahan perasaan itu dimuatnaiknya di akaun Instagram. 

 Belum lama ini, sebuah foto bertajuk 'Arjuna' adalah salah satu yang paling kocak. Ini kerana 'Arjuna' yang satu ini sangat jauh berbeza dari 'Arjuna'nya Mahabharata. 

 Dalam foto tersebut, terdapat seorang lelaki berbusana minimal yang tengah melakukan sebuah adegan khas Mahabharata. Bezanya, lelaki ini tak berotot atau tampan seperti watak-watak siri fenomenal itu. 

 Jika watak Mahabharata membawa busur dan anak panah, hal serupa juga terlihat dari foto ini. NamuN, panah yan dibawa lelaki tersebut sangat kecil dan tanpa hiasan mewah seperti milik watak-watak Mahabharata.

0 comments: