it's about anything. too many to mention...

Thursday, October 2, 2014

Ciplak, Eleanor anak Bams begitu mirip dirinya


Penyanyi Bams tengah berbahagia dengan kelahiran anak pertamanya yang diberi nama Eleanor Regiana Bukit. Bayi itu lahir dengan berat 2.9kg dan panjang 47cm pada pukul 5.51, Isnin pagi, 30 September 2014. 

 Menariknya anak yang dilahirkan melalui proses pembedahan caesar itu begitu mirip dengan Bams. Wajah Eleanor yang masih bayi seolah ciplak dari Bams waktu kecil. Bams pun sempat memposting melalui instagram persamaan itu. 

 Proses persalinan anaknya terhitung lancar. Keluarga sekaligus isteri Bams, Mikhavita Widjaya memilih caesar kerana merasa lebih selesa dengan persalinan tersebut. 

 Ketika isterinya melahirkan, Bams juga tidak terlalu berdebar-debar. Beliau ditemani keluarganya sehingga suasana lebih cair. Bams juga tidak mempermasalahkan jenis kelamin anak pertamanya dan lebih memilih menerima. 

 Akhirnya Bams sudah menjadi seorang ayah muda. Kerana anak pertamanya perempuan, berbagai persiapan telah dilakukan seperti dengan membeli perlengkapan bayi dan menghias kamar anaknya dengan warna-warna pastel.

0 comments: