it's about anything. too many to mention...

Monday, October 20, 2014

Julia Perez berharap dapat jodoh di pernikahan Raffi - Gigi


Pernikahan pasangan Raffi Ahmad dan Nagita Slavina boleh dikatakan sangat mewah dan istimewa. Bagaimana tidak, selain mengeluarkan biaya yang cukup gila, dua stesyen televisyen sampai membeli hak siaran dan menayangkan acaranya secara eksklusif seharian penuh. 

 Sebagai dua artis ternama terkenal, Raffi dan Gigi juga ada banyak rakan selebriti di dunia hiburan. Dapat dipastikan bahawa tamu undangan untuk acara resepsinya nanti bakal dipenuhi dengan wajah-wajah selebriti terkenal top Indonesia. 

 Salah satu yang sudah dipastikan datang adalah penyanyi dan aktres seksi, Julia Perez. Undangan yang datang padanya itu sebenarnya terasa seperti sebuah pukulan untuk dirinya yang hingga kini masih solo. 

 Ditemui pasukan reporter pada saat fitting baju untuk acara resepsi pernikahan Raffi dan Gigi di Jakarta, Ahad besok, Jupe meluahkan perasaan mengenai perasaannya ingin buru-buru nikah. Beliau berharap bertemu dengan orang yang special di acara bahagia itu nanti. 

Masih seputar pernikahan dirinya, beliau mengaku tak tahan melihat keberadaan seorang lelaki yang menunggunya tiap hari di rumah. Bahkan ibunya juga sudah menekan Jupe untuk segera naik pelamin.

0 comments: