it's about anything. too many to mention...

Saturday, October 4, 2014

Julia Perez buat peminat Mahabharata ini salah fokus

Demi memuaskan hasrat para peminat siri India, MAHABHARATA, salah satu stesyen televisyen swasta Indonesia mengundang para pelakon siri tersebut ke Indonesia. Bertempat di TMII, Jakarta Pusat, Jumaat malam, diadakanlah acara MAHABHARATA SHOW. Pertunjukan ini dihadiri oleh tujuh pelakon siri Mahabharata. Tentu hal ini membuat para penonton puas. 

 Tak terbayangkan rasanya para peminat dapat melihat Shaheer Sheikh, Aham Sharma, Ronit Bharadwaj, Arpit Ranka, Vin Rana, Shaurav Gurjar dan Lavanya Bhardwaj dari dekat. Terlebih selama acara para MC acara menyiapkan banyak games untuk para penontonnya. Dalam games itu, penonton dapat naik ke atas pentas dan berinteraksi langsung. 

 Namun di tengah keterujaan untuk melihat pelakon MAHABHARATA, ada juga yang datang khusus untuk menemui selebriti Indonesia, Julia Perez. Alih-alih menemui para pelakon super kacak dari India, ternyata Jupelah yang ingin beliau temui. 

 Harus diakui bahawa Julia Perez dekat dengan para peminatnya. Beliau kerap menyapa peminatnya melalui akaun Twitter atau Instagramnya. tak hanya itu, beliau pun rajin memosting foto lucu atau foto kegiatannya melalui akaun laman webnya. 

 Meski keinginan utamanya adalah ingin bertemu Jupe, peminat wanita yang satu ini tak menepis dirinya juga Arpit Ranka yang melakonkan Dhuryodhana.

0 comments: