it's about anything. too many to mention...

Thursday, October 16, 2014

Paris Hilton mahu jadi pasangan Hrithik Roshan


Kunjungan terakhir Paris Hilton ke India beberapa waktu lalu ternyata membawa kesan tak hanya bagi aktres ini tapi juga para peminatnya di sana. Masyarakat India bertanya-tanya apakah seleb berambut perang tersebut berniat untuk membintangi filem Bollywood. Dan jawabannya adalah? Mungkin saja. 

 Hal tersebut nampak dari apa yang beliau tulis dalam twitnya beberapa waktu lalu. Dalam twitnya tersebut beliau pun membocorkan sedikit tentang bintang filem mana yang ingin beliau dijadikannya lawan main. 

 Dan ternyata bintang yang ingin beliau ajak berlakon adalah superstar India, Hrithik Roshan. Keinginan tersebut bermula setelah Paris dan Hrithik menghadiri acara makan siang bersama di Cle Restaurant, Dubai, beberapa hari sebelumnya. 

 Salah seorang temannya, Sheeraz Hasan (founder of Hollywood.TV) menanyakan kepada Paris tentang kemungkinan dirinya berlakon dalam filem India. Salah satunya adalah berlakon sebagai kekasih Hrithik. 

 Paris mengungkap lebih lanjut kepada told Sheeraz tentang pandangannya akan Hrithik. 

Dalam perjalanan kariernya, Paris mengaku telah didekati banyak produser Bollywood untuk berlakon dalam filem lokal termasuk tawaran terbaru berlakon bersama aktor Indian. Twit terakhirnya tersebut makin membuat dirinya laris di mata para produser Bollywood.

0 comments: