it's about anything. too many to mention...

Wednesday, October 1, 2014

Pelukan Chris Martin buat wanita-wanita Hollywood tak bergerak


Belum lama mengumumkan perpisahan dengan Gwyneth Paltrow, Chris Martin sudah menemukan pengganti. Sejak beberapa minggu terakhir, dia dikhabarkan menjalin hubungan dengan Jennifer Lawrence. Bukan tanpa bukti, sejumlah sumber juga telah memberikan pengesahan tentang kedekatan mereka. Bahkan, mereka juga sempat terlihat muncul bersama, dan menaiki pesawat jet bersama. 

 Nyatanya, selain Gwyneth dan Jennifer, ada beberapa bintang lain yang juga sempat dikhabarkan dekat dengan Chris. Beberapa di antaranya adalah Rihanna dan Alexa Chung. Jika difikir-fikir, wanita-wanita yang dikhabarkan dekat dengannya hampir selalu ada pengaruh kuat di bidang masing-masing. Nampaknya vokalis Coldplay ini selalu berjaya bersama wanita-wanita paling berkelas di dunia Hollywood. 

 Memang tidak semua berita kedekatan Chris dengan wanita Hollywood selalu terbukti kebenarannya. Namun yang jadi pertanyaan adalah bagaimana dia melakukannya? Mengapa dia tampaknya begitu mudah dekat dengan mereka. 

 Kelebihan lain yang mungkin membuat banyak wanita tergila-gila pastinya adalah suara yang sangat merdu. Bakat muziknya memang luar biasa, baik saat menciptakan lagu, mengolah, hingga menampilkannya pada dunia. 

 Walaupun pemuzik lain seperti Noel Gallagher menganggapnya sangat menyebalkan, namun banyak orang yang menilai Chris sebagai orang yang humoris. Ditambah fakta bahawa dia adalah lelaki yang sangat kaya dan berpendidikan, siapa yang biasa menolak pesona lelaki 37 tahun ini.

0 comments: