it's about anything. too many to mention...

Wednesday, October 1, 2014

Tegas, Jupe mengaku kalau dia dan Diego itu ternyata...

Nampaknya misteri hubungan antara Julia Perez dan pemain bola sepak Diego Muhammad sangat membuat umum tertanya-tanya. Tak pernah secara terbuka mengakui, Jupe dan Diego seakan membiarkan umum meneka kedekatan mereka. 

 Yap, setelah dikhabarkan putus dengan Gaston Castano, Jupe memang seakan hidup dalam kisah kekecewaan sangat lama. Hingga akhirnya ketika sedang berada di Bali, Jupe diduga menghabiskan waktu dengan Diego bahkan sampai foto kebersamaan mereka tersebar di internet. 

 Dalam foto-foto itu, Jupe dan mantan kekasih Nikita Willy ini memang tampak seperti sepasang kekasih yang begitu mesra. Namun tak pernah satu pun kepastian keluar dari mereka apakah sedang bercinta atau tidak. Tak hanya berfoto berdua, mereka juga suka saling sapa di Twitter yang membuat peminat mengertikan secara berbeza. 

 Mungkin kerana sudah terlalu bosan dengan banyaknya gossip mengenai kedekatan mereka, Jupe akhirnya angkat bicara. Melalui akaun Twitternya, aktres bertubuh seksi itu membocorkan bagaimana aslinya hubungan antara dirinya dengan pemain bola sepak berdarah Belanda tersebut.

0 comments: