it's about anything. too many to mention...

Thursday, October 2, 2014

Workout pakai baju seksi, Julia Perez buat peminat gagal fokus

Workout adalah sebuah aktiviti pembakaran lemak yang tengah ramai dilakukan banyak orang, tak terkecuali selebriti. Demi menjaga bentuk tubuh yang indah, mereka tentunya harus rela berkeringat di gym untuk melakukan gerakan-gerakan pembakar lemak. 

 Julia Perez selaku salah satu artis yang ada tubuh seksi adalah salah satu peminat setia kepada aktiviti gym. Hal itu tentu saja beliau lakukan supaya pesona kecantikan yang beliau miliki tak hilang begitu saja. 

 Beberapa waktu lalu, penyanyi lagu Aku Rapopo itu memuatnaik sebuah foto dirinya ketika workout di dalam gym. Kerana olahraga itu pasti membuat keringat bercucuran, Jupe pun memutuskan untuk pakai baju yang sedikit terbuka agar dirinya leluasa bergerak. 

 Pada salah satu gerakan plank, Jupe mengabadikan momentnya dengan sebuah foto. Uniknya sudut yang beliau ambil cukup mencabar dan membuat aset peribadinya terlihat menonjol dari jarak dekat. 

 Awalnya bermaksud menunjukkan aktivitinya di dalam gym, foto itu malah dibanjiri dengan komen-komen 'nakal' dari peminat, terutama para lelaki. Meskipun begitu ada beberapa wanita juga yang mencuba mengingatkan mantan kekasih Gaston Castano itu agar tak terlalu lelah beraktiviti.

0 comments: