it's about anything. too many to mention...

Thursday, December 11, 2014

Anggunnya Agnes Monica di Empirica


Agnes Monica memulakan kariernya sebagai seorang penyanyi sejak beliau masih berusia enam tahun melalui album kanak-kanaknya, Si Meong. Berkat kedisiplinannya, beliau kini tumbuh dan berjaya mengukuhkan namanya sebagai salah satu penyanyi terkenal. Cita-citanya yang ingin go international juga sudah membuahkan hasil. 

 Tidak hanya terkenal sebagai seorang penyanyi saja, gayanya yang unik dan fashionable di berbagai kesempatannya menjadikannya seorang trendsetter bagi banyak wanita di Indonesia. Beberapa waktu lalu dalam acara re-launch Clear di Empirica, Agnes tampak menawan dengan gaun hitam dan rambut yang dibiarkan terurai indah. 

 Dalam balutan gaun berwarna gelap tersebut, Agnes menceritakan bahawa warna-warna gelap memang menjadi kegemarannya. Hal ini kerana warna gelap seperti warna hitam membuat tubuh telihat lebih langsing dan terkesan lebih elegan.

 Kebanyakan orang takut mengenakan pakaian berwarna gelap kerana masalah kelemumur. Hal ini kerana kelemumur yang jatuh pada pakaian berwarna gelap tentu akan sangat terlihat dan boleh membuat rasa yakin jatuh seketika. Hal inilah yang membuat Agnes Monica selalu menjaga kesihatan rambutnya.

 Menjadi Artist International, sangat penting bagi Agnez Mo untuk menjaga kesihatan dan keindahan rambutnya. Agnez juga mengaku sering mendera rambutnya dengan product hair spray , hair dryer, dan sebagainya tidak lupa memilih shampoo yang boleh selalu menjaga kesihatan kulit kepala. Sehingga Agnez merasa selamat untuk terus bereksperimen dengan model rambutnya. Sebagai Brand Ambassador CLEAR, Agnez mahu berkongsi tips ini dengan seluruh wanita Indonesia.

0 comments: