it's about anything. too many to mention...

Monday, January 26, 2015

Akhirnya lulus kuliah, ini luahan perasaan bahagia Marshanda


Kesibukan sebagai seorang selebriti kadang membuat seseorang melupakan pendidikan. Belum lagi jika mereka sudah memutuskan untuk berumahtangga, seperti yang dialami oleh pelakon drama cantik Marshanda.

Seperti diketahui, wanita berusia 25 tahun ini mula membina biduk rumahtangga dengan Ben Kasyafani tahun 2011 lalu ketika dirinya masih menempuh pendidikan kuliah. Setelah dua tahun berselang, beliau dikurniakan kehadiran seorang anak cantik bernama Sienna, yang tentunya malah membuatnya susah membahagi waktu kuliah.

Ternyata di tengah-tengah polemik kisah rumahtangganya pertengahan 2014 lalu, ternyata Caca melanjutkan kuliahnya yang berbaki satu semester saja. Saat ini, bintang drama Bidadari itu akhirnya rasmi meraih gelaran sarjananya setelah menempuh waktu sekitar 5 hingga 6 tahun. Melalui akaun Tumblr, ibu satu anak itu meluahkan rasa bahagianya.

Bersama dengan luahan perasaannya di atas, Caca juga memuatnaik sebuah foto dirinya bersama seorang wanita yang merupakan salah seorang pensyarahnya. Wanita bernama Rose Tarigan itu merupakan seorang yang cukup berperanan penting dalam membantu jinjang kuliah penyanyi lagu Kisah Sedih di Hari Minggu tersebut.


0 comments: