it's about anything. too many to mention...

Friday, January 30, 2015

Dikritik habis-habisan, Marshanda pukul balik para haters


Marshanda tengah mengalami masa-masa yang cukup sulit dalam hidupnya. Seperti diketahui, sepanjang 2014 lalu Caca terus dihujani dengan masalah berat seperti perceraian dengan Ben Kasyafani, dugaan dirinya dikurung ibunya, hingga kehilangan hak asuh anak tunggalnya, Sienna. 

 Memulakan 2015, bintang drama BIDADARI ini tampaknya ingin benar-benar boleh move on dari segala nestapa yang menyelimuti hidupnya. Salah satu cara yang beliau lakukan adalah merombak penampilannya supaya terlihat seperti seorang insan baru yang fresh. Beliau pun kini rasmi menanggalkan hijabnya dan mewarnakan rambut dengan warna merah terang. 

 Sayangnya, penampilan baru dari Caca itu tak serta-merta diterima dengan baik oleh umum. Sebahagian orang menyesali keputusan wanita berusia 25 tahun itu kerana tak lagi mengenakan balutan hijab di kepalanya. 

 Hampir setiap nada kritikan pedas selalu hadir menghiasi foto-foto muatnaik Marshanda di Instagram. Ada yang menyebut ibu satu anak itu stress, gila, labil, dan bermacam-macam lainnya.

 Gerah dengan kritikan negatif umum, Caca memuatnaik sebuah posting baru yang nampaknya ditujukan untuk para haters. Di foto itu terdapat sebuah kutipan dari sasterawan terkenal dunia, William Shakespeare.

0 comments: