it's about anything. too many to mention...

Friday, January 23, 2015

Sienna ulang tahun, Marshanda dan Ben Kasyafani kembali bersatu


2014 boleh dikatakan sebagai tahun yang cukup berat untuk pelakon drama cantik, Marshanda. Sepanjang tahun namanya menghiasi media massa kerana berbagai macam masalah berbeza, seperti aksi lepas hijab, dugaan dirinya dikurung ibunya, hingga klimaksnya beliau rasmi cerai dengan Ben Kasyafani bulan November lalu.

Melengkapi kesedihan Caca, hak asuh anak tunggalnya, Sienna jatuh ke tangan Ben. Meskipun begitu, bintang drama Bidadari itu masih dibolehkan untuk bertemu dengan anak comelnya itu sesekali.

Semalam, Khamis, Sienna genap berusia 2 tahun. Untuk meraikan hari lahirnya itu, Caca dan segenap keluarga membuat sebuah pesta kecil-kecilan.

Istimewanya, Ben ternyata juga turut hadir untuk ikut memarakkan suasana. Mantan VJ MTV itu tak ambil pusing mengenai statusnya dan Caca yang bukan lagi suami isteri demi kebahagiaan anaknya.

Melihat kebersamaan Caca, Ben dan Sienna itu, followers merasa tersentuh. Ada yang sekadar turut mengucapkan selamat untuk Sienna, ada juga yang berharap mantan pasangan suami isteri itu untuk rujuk lagi.

0 comments: