it's about anything. too many to mention...

Monday, February 2, 2015

Bagaimana kalau si kacak Al Ghazali jadi Romeo?


Kalau bicara tentang pesona anak sulung Ahmad Dhani dan bekas isterinya Maia Estianty tak akan ada habisnya. Wajahnya yang rupawan dengan sedikit kacukan, membuatnya sukses menjadi idola para remaja. Termasuk kamu, kan?

Abang Al dan sahabatnya, Verrell Bramasta, sedang menjalani penggambaran filem terbarunya, LDR, di Itali sejak pertengahan bulan lalu. Al harus rela menjalani penggambaran di tengah cuaca dingin yang buat badan membeku. Beliau juga harus melakonkan scene memotong kayu api di hamparan salji dekat hutan pinus. Wow!

Namun nampaknya si kacak yang juga seorang DJ ini menikmati percutian sambil kerjanya di Eropah. Beliau memuatnaik beberapa foto dirinya sedang menikmati salji yang katanya seperti berada di syurga, berjalan-jalan di Venice, dan meluangkan diri menonton pertandingan Lega Calcio di stadium paling megah di Itali, San Siro. Khabarnya, beliau juga sudah ada kekasih di sana.

Abang El Rumi dan AQJ ini semalam memuatnaik sebuah foto dirinya bersama seorang wanita cantik. Beliau berpakaian ala victorian style dan dilihat memegang tangan wanita tersebut. Dengan rambutnya yang serabai, Al makin menawan.


0 comments: