it's about anything. too many to mention...

Saturday, February 28, 2015

Sayang anak, Carissa Putri siap untuk ada anak baru


Saat-saat bersama anak merupakan hal penting yang harus dilakukan oleh setiap ibu. Pengawasan dan pembelajaran terhadap tumbesaran anak sangat diperlukan, agar kelak anak dapat tumbuh secara baik.

Hal ini yang dilakukan oleh salah satu aktres Indonesia, Carissa Putri. Selama beliau berumahtangga dan telah memiliki malaikat kecil tampan yang diberi nama Quenzino Acana Naif, aktres yang lahir di Jerman ini mengurangkan sejumlah kegiatannya untuk mengurus anak.

Namun demikian, pelakon dari filem Ayat-ayat Cinta ini sebenarnya memang tak mahu undur, hanya saja setelah menikah beliau tak mahu melepaskan saat-saat penting bersama anaknya. Terbukti setelah sebulan penuh Carissa penggambaran salah satu filem layar lebar di Indonesia. Beliau merasa sedih kerana telah melepaskan saat bersama dengan anaknya.

Hal yang paling menggembirakan bagi Carissa dengan anaknya ialah saat Quenz mengikuti apa yang diajarkan, di samping itu, Carissa tak mahu menunggu lama untuk memberikan adik kepada anak pertamanya ini.


0 comments: