it's about anything. too many to mention...

Thursday, March 12, 2015

Anaknya jadi sasaran haters, Zaskia Adya Mecca tampar balik

Sejak menikah dengan Hanung Bramantyo tahun 2009, Zaskia Adya Mecca telah dikurniakan 2 orang anak, Kana Sybilla Bramantyo dan Kala Madalli Bramantyo. Sybil yang tahun ini akan genap berusia 5 tahun dikenal sebagai anak yang hyperactive, menggemaskan, dan pintar bukan main. 

 Kakak kepada Madali itu tak jarang dilihat mengenakan make-up dan tampil super ganjen layaknya gadis-gadis remaja. Peminat yang menyaksikan hal itu di media sosial selalu dibuat gemas dan terkagum-kagum akan kepintaran buah hati Zaskia tersebut. 

 Meskipun begitu, selalu saja ada haters berkeliaran yang senantiasa aktif mewarnai akaun media sosial Zaskia. Salah satu kritikan pedas mereka adalah mengenai keputusan Zaskia untuk membiarkan anaknya dandan, meskipun usianya kini masih sangat awal. Tak mahu tinggal diam, wanita berusia 27 tahun itu pun menjawab kritikan haters melalui sebuah posting video. 

 Menjelaskan posting itu, para haters tak dilihat berkomen lagi. Sementara itu di sisi lain, peminat memberikan berbagai ungkapan sokongannya untuk Zaskia. Ada juga yang gagal fokus kerana tersihir oleh kecomelan Sybil di video berdurasi 1 minit itu.

0 comments: