it's about anything. too many to mention...

Wednesday, March 18, 2015

Ariel Noah akan bawa Sophia Mueller ke Amerika?

NOAH bersiap bertolak ke Amerika Syarikat. Mahu apa? Sudah pasti buat rangkaian NOAH: US Tour 2015 yang akan segera dimulakan 24 Mac nanti. Bukan hanya itu, Ariel dan kawan-kawan juga bakal penggambaran filem pendek, dokumentari kegiatan mereka selama di sana. 

Tour dan penggambaran di Amerika tentunya tak hanya akan sehari dua hari. NOAH akan menghabiskan waktu cukup lama pastinya. Kira-kira bakal rindu tak ya mereka sama kekasih dan keluarga. 

 Ariel sendiri sempat ditanya apakah dia akan membawa Sophia Mueller ketika hadir di sidang media NOAH: US Tour 2015, di Hard Rock Cafe, Kawasan SCBD, Jakarta Selatan, Isnin. Tapi nampaknya dia enggan menjelaskan lebih detail tentang kekasih. 

 Sempat ada berita yang mengatakan kalau hubungan Ariel dan ibu Eva Celia Latjuba ini telah berakhir, walau belum ada pengesahan pasti dari kedua-duanya. Namun sayangnya, Ariel mencuba mengalihkan pertanyaan tentang kisah kasihnya. 

 Berhubung Ariel tak mahu membahas tentang kisah peribadinya, pertanyaan pun dialihkan tentang rancangannya ketika berada di Amerika. Ternyata Ariel mahu pose di salah satu landmark negara tersebut.



0 comments: