it's about anything. too many to mention...

Wednesday, March 25, 2015

Jadi solo cantik dan seksi, Maia Estianty malah tak boleh nikah


Penampilan Maia Estianty kini memang dilihat lebih wow. Dari tubuhnya yang semakin seksi, hingga wajahnya yang kian mempersona bak bidadari. Tak hairan, peminatnya juga ikut meningkat semakin banyak saja.

Hal itu ternyata juga berpengaruh terhadap akaun media sosialnya. Selain banjir followers, juga banyak komen positif yang ditulis pada setiap foto yang dimuatnaik bekas isteri Ahmad Dhani ini.

Seperti foto yang menampilkan Maia saat mengenakan outfit ketat berwarna hitam putih itu. Dengan motif menyerupai papan catur itu, Bunda Maia seakan disulap menjadi model terkenal dunia kerana postur tubuhnya yang ok amat.

Memang tak dapat dinafikan, pesona Maia pada foto itu memang sangat juara. Meski dengan mekap dan gaya rambut yang minimalis, tapi beliau sudah tampil mengagumkan.

Seperti biasa, foto ini juga dapat menarik perhatian pengikut. Terbukti dari banyaknya pengguna Instagram yang menyukai foto tersebut. Tak sedikit pula mereka yang menulis komen.

Dari sekian banyak komen, ada yang menarik. Ini kerana, meski Maia dilihat semakin hari semakin ok tapi beliau malah tak boleh menikah lagi.

0 comments: