it's about anything. too many to mention...

Sunday, April 12, 2015

Bukan Porsche atau Ferrari mewah, inilah kereta impian Dul

Dikenal sebagai peribadi yang eccentric, Dul memang memiliki hobi dan kesukaan yang sedikit berbeza dari kebanyakan orang. Muziknya yang jauh dari kesan mainstream membuktikan bahawa dia memiliki standard tersendiri dalam bermuzik.

Selain muziknya, Dul juga memiliki selera yang cukup unik. Lelaki berambut panjang itu juga ada sebuah gambaran untuk kereta impiannya kelak. Seperti apa itu?

Bukan kenderaan mahal seperti Porsche atau Ferrari, Dul lebih memilih jenis kereta klasik yang hebat. Hal tersebut dapat dilihat melalui sebuah foto yang dimuatnaik olehnya di akaun Instagramnya.

Dalam foto tersebut, Dul dengan santainya berpose di depan kereta kuno berwarna biru. Kesan macho dan klasik pada kenderaan Chevy Bel Air tergambar jelas melalui lekuk badan dan lampu bundar yang masih mulus. Hal itulah yang nampaknya membuat Dul benar-benar terkesima dan menyebutnya sebagai kereta impian.

Foto ini pun langsung dibanjiri komen oleh para peminat. Salah satu akaun bahkan menyebut dirinya memiliki penilaian nilai seni yang tinggi. 

0 comments: