it's about anything. too many to mention...

Wednesday, July 22, 2015

Krisdayanti - Raul hampir gagal mudik ke Jakarta, Mengapa?

Ada cerita di balik mudik Krisdayanti dan Raul Lemos dari Timor Leste ke Jakarta. Kedua-dua hampir gagal berangkat tepat pada waktunya ke Jakarta kerana aktiviti Gunung Raung yang belum mereda. KD dan Raul sempat khuatir kerana mereka kesukaran dalam mencari mod pengangkutan untuk ke Jakarta. 

 Ditemui di kediaman kedua-duanya, di kawasan Jeruk Purut, Jakarta Selatan, Jumaat, KD bercerita tentang pengalamannya itu. 

 Moment kebersamaan dengan keluarga besar di Jakarta ini benar-benar mereka nikmati sebab beberapa hari ke depan kedua-duanya sudah harus kembali ke Timor Leste. Kedua-duanya sedang mempersiapkan diri untuk perjalanan ke luar negara selama sepuluh hari lamanya. 

 Namun untuk perjalanan ke luar negara satu ini, kedua-duanya tak akan mengajak kedua-dua buah hati mereka. Amora dan Kellen akan mereka kirimkan ke orang tua KD. Alasannya, tak lain kerana KD mementingkan pendidikan kedua-dua buah hatinya tersebut.  
Melakukan perjalanan berdua dengan suami ke luar negara tak pelik menjadikannya seperti bulan madu berdua. Tentang hal tersebut, KD menegaskan bahawa perjalanannya kali ini bukan dianggapnya sebagai bulan madu kedua. KD pun menjawabnya dengan jawaban singkat dan menggelitik.

0 comments: